Skip to content

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 12

بدروم (Bodrum) یکی از شهرهای ساحلی بی نظیر ترکیه است که به مانند کوش آداسی و آنتاليا مسافران خاص خودش را دارد. شهری با بهترین طلوع ها و غروب های آفتاب در تمامی فصول سال. بدروم شهری با بهترین رستوران ها و کافه ها و همینطور بهترین تفریحات ساحلی و دریایی است. در سفرتان به بدروم اگر به فکر یک اقامت درجه یک هستید همراه ما باشید تا پنج هتل برتر و لاکچری بدروم را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

هتل آستریا بدروم (Asteria Bodrum Resort)

هتل آستریا بدروم (Asteria Bodrum Resort) هتلی ۵ ستاره است که در ساحل گومبت (Gümbet) قراردارد. این هتل با سرویس های فراوان و متنوع، دارای ۴۹۶ اتاق است که همگی آنها دارای بالکن و یا تراس هستند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلفن، وان حمام، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، شامپو و ژل شستشو، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار رایگان، تلویزیون و گاو صندوق رایگان اشاره کرد. در این هتل علاوه بر رستوران مرکزی هتل به نام آمادئوس (Amadeus) و چهار رستوران، شیرینی فروشی، دارای سرویس چای در کنار استخر است. در رستوران آمادئوس صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. این رستوران دارای مکان مخصوص کودکان و بوفه رژیمی و گیاهی است در «وو بدروم» انواع برنامه های مهیج شبانه از جمله  نمایش، مسابقات، و موسیقی ارائه می شود. در این هتل امکان پرداختن به طیف وسیعی از ورزش های آبی و نیز والیبال ساحلی، فوتبال، بسکتبال، دارت، جاگینگ (Jogging)، توپ آبی (Water ball)، تنیس، تور دوچرخه سواری، بیلیارد، بادسواری (Windsurf)، قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و پاراسیلینگ (Parasailing) فراهم است. از دیگر امکانات هتل می توان به کلاس های آموزش غواصی، کافی نت، مرکز بازی مجهز به پلی استیشن، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، مرکز مراقبت از پوست، مرکز زیبایی و آرایشگاه مو اشاره کرد.

معروف ترین سواحل ترکیه در کدام شهرهاست

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 1

هتل مارمارا (The Marmara)

هتل مارمارا (The Marmara) یکی از بهترین هتل های پنج ستاره بدروم است که به سبک قرون وسطی ساخته شده است و تعداد زیادی از مسافران بدروم را همه ساله به سمت خود می کشاند. هتل مارمارا (The Marmara) که بر فراز یک تپه قرار گرفته، ۱۵ دقیقه تا فرودگاه میلاس شهر بدروم فاصله داشته و پیاده به تفریحگاه ساحلی شهر و دژ آن دسترسی دارد. هتل مارمارا هتلی با بهترین و لوکس ترین امکانات از جمله استخر، اسپا، باشگاه، زمین تنیس و … می باشد و هتلی است که حیوانات خانگی تان را نیز می توانید با خودتان به آن ببرید. این هتل یک زمین تنیس بی نظیر دارد و برای کسانیکه معلولیت جسمی دارند نیز یک مکان پر امکانات و مناسب به حساب می آید. با رفتن به رستوران این هتل می توانید بهترین غذاهای ترکی و بین المللی بدروم را نوش جان کنید.

بهترین هتل های وان ترکیه

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 2

هتل گرند یازیجی (Grand yazici bodrum)

یک هتل عالی که تم رنگی اصلی دکور اتاقهایش رنگ آبی و سفید است. هتلی که مرکز ماساژ آن یکی از معروف ترین مراکز ماساژ بدروم به حساب می آید. هتل گرند یازیجی (Grand yazici bodrum) بودروم هتلی است که اقامت در آن چندان ارزان نیست اما ارزشش را دارد که برای چند روز ماندن در بدروم آن را انتخاب کنید زیرا جدای از یک اقامت امن و آرام در بسیاری از تفریحات این شهر می توانید شرکت کنید و لذت ببرید. هتلی که رستورانش بهترین غذاهای مدیترانه ای را برای مسافرانش طبخ می کند و چندین استخر متنوع دارد.

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 3

معرفی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم استانبول

هتل ساحلی کیپ بدروم (Cape bodrum beach resort)

هتل Cape bodrum beach resort یک اقامتگاه ساحلی بی نظیر که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است و امروزه یکی از رویایی ترین نقاط بدروم برای اقامت به حساب می آید. طراحی فضاهای عمومی و خصوصی این هتل لوکس به گونه ای است که آن را تبدیل به یکی از رمانتیک ترین نقاط بدروم کرده است. مرکز ماساژ، استخرهای این هتل، کافه ی شبانه و رستورانش همگی آن را به یکی از بهترین مکان ها برای کسانیکه ماه عسل خودشان را می خواهند در بدروم بگذرانند تبدیل کرده است. این هتل همه ابعاد را در نظر گرفته و برخی اتاق های این اقامتگاه مخصوص افراد سیگاری طراحی شده است.

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 4

هتل رویال آسارلیک (Royal asarlik)

هتل رویال آسارلیک (Royal asarlik) در فاصله ی ۳ کیلومتری از مرکز شهر بدروم و در فاصله ی ۳۰ کیلومتری از فرودگاه این شهر واقع شده است. این هتل شیک و تازه ساز، هتلی است که جدای از امکانات رفاهی، امکانات تفریحی فراوانی نیز برای مسافرانش دارد. هتلی زنده و جاندار که شور و هیجان را به مهمانانش تزریق می کند. رستوران رو باز هتل با منظره زیبای دریا لذت صرف صبحانه، ناهار و شام را دو چندان می نماید. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر، زمین بازی کودکان، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده و برای علاقه مندان به ورزش، امکانات مختلف ورزشی از قبیل مرکز بدنسازی و زمین بازی  وهمچنین از دیگرخدمات این هتل :خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. داشتن مرکز نگهداری و بازی با کودکان نیز از امتیازات ویژه ی این هتل به حساب می آید.

معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 5

  بهترین هتل های ترکیه

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان 118 ترکیه شماره واتساپ خود را وارد کنید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک گذاری این مطلب

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید:

5 نظر

  1. معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 19

    سلام
    من می خواستم برم وان برای خرید نمی دونم کدوم هتلش خوب و مناسبه می تونید راهنمایی کنید؟

    • معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 20

      سلام دوست عزیز
      در مقاله ای که لینکش رو زیر قرار داده ام هتل های شهر وان (۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره) بررسی شده اند. میتونید مقاله رو مطالعه کنید و تصمیم قطعی رو در مورد هتلی که می خواهید رزرو کنید رو بگیرید.
      هتل های شهر وان ترکیه: https://118tr.net/van-best-hotels/

  2. معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 21

    عجب هتل هایی …. خیلی خوبن

  3. معرفی پنج هتل لاکچری بدروم 23

    من بودروم رفتم، عجب جای آرام و خوبی ….


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی

لطفا پیش از تماس با ما این موارد را در نظر بگیرید:

  1. با این شماره تنها جهت خرید و اجاره ملک در ترکیه تماس بگیرید. 
  2. امکان پاسخگویی در روزهای یکشنبه وجود ندارد.
  3. لطفا پیغام خود را به صورت متن یا پیام صوتی ارسال نمایید و از تماس صوتی خودداری کنید.
  4. این خانه ممکن است به فروش رفته و یا اجاره داده شده باشد، اما موارد مشابه همواره موجود است.
  5. ما در استانبول اروپایی، شهر آلانیا و آنتالیا فعال هستیم.

دریافت مشاوره حقوقی اختصاصی

در صورتیکه تمایل به دریافت مشاوره حقوقی اختصاصی توسط وکیل مجموعه ما دارید، می توانید از طریق لینک زیر وارد واتساپ شده و وقت مشاوره دریافت نمایید. 

×