Skip to content

واندرلند اوراسیا آنکارا

واندرلند اوراسیا آنکارا 15

واندرلند اوراسیا آنکارا | آنکاپارک

واندرلند اوراسیا آنکارا (Wonderland Euroasia) یا آنکاپارک (Ankapark)، بزرگترین پارک و مجموعه تفریحی ترکیه در آنکارا، ۲۰ مارس ۲۰۱۹ با حضور رجب طیب اردوغان رئيس جمهور ترکیه افتتاح شد. این مجموعه تفریحی به عنوان بزرگترین پارک و مجموعه تفریحی اروپا از سوی شهرداری آنکارا در زمینی به مساحت یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع احداث شده است.

آنکاپارک یکی از مهمترین جاهای دیدنی آنکارا می باشد و پیش‌ بینی می‌ شود در سال (۲۰۱۹-۲۰۲۰) بیش از پنج میلیون گردشگر داخلی و خارجی از آن بازدید کنند. در این شهربازی انواع وسایل بازی برقی وجود دارد که محدود به کودکان نمی شود و حتی بزرگسالان نیز از دیدن آن ها هیجان زده می شوند و بازی های متفاوت آن را امتحان می کنند. توصیه می کنیم موقع سفر به آنکارا، واندرلند اوراسیا یا همان شهربازی آنکاپارک آنکارا را حتما در برنامه های خودتان قرار دهید.

واندرلند اوراسیا آنکارا

شهربازی بزرگ آنکارا (واندرلند اوراسیا)

این مجموعه بزرگ تفریحی که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و سه برابر بزرگتر از پارک مجیک کینگدام (Magic Kingdom Park) در والت دیزنی فلوریدا است و بزرگترین شهربازی آنکارا و ترکیه محسوب می شود؛ شهربازی ای که هر گردشگر ماجراجویی دوست دارد که برای یک بار هم که شده در این شهربازی بزرگ در آنکارا حضور داشته باشد و یک شب عالی را در آن سپری کند.

شهربازی آنکاپارک آنکارا (واندرلند اوراسیا آنکارا) از ۲۶ وسیله بازی اصلی تشکیل شده است که در بین آن ها ۱۴ ترن هوایی و وسایل کوچک دیگر وجود دارند. همچنین جزیره پرنده، غاریخی و بخش ژوراسیک پارک از بخش ‌های جذاب واندرلند اوراسیا آنکارا هستند.

واندرلند اوراسیا آنکارا 1

در شهر بازی آنکا پارک بیش از ۲ میلیون اصله درخت و گیاه از انواع مختلف وجود دارند و اینجا به قدری بزرگ است که با پای پیاده نمی توان از قسمت های مختلف آن بازدید کرد و ماشین ها و قطارهایی برای جابجایی گردشگران در نظر گرفته شده است. همچنین، فواره ای بزرگ در این شهربازی در آنکارا تعبیه شده است و ارتفاع آب آن به ۱۲۰ متر می رسد.

  پارک آبی ازمیر

روی هم رفته می توان گفت که پارک واندرلند اوراسیا برای تفریح همه مقاطع سنی مناسب است. علاوه بر این ها استیج های زیادی برای برگزاری کنسرت های مختلف در آنکاپارک تعبیه شده است. اینجا یک جنگل دایناسورها به مساحت ۲۰ هزار متر مربع نیز وجود دارد که با تمام پارک دایناسورهای دنیا تفاوت دارد. بزودی بزرگترین باغ وحش خاورمیانه نیز در واندرلند اوراسیا (آنکاپارک) افتتاح خواهد شد که مجهز به بیمارستان برای حیوانات نیز می باشد.

واندرلند اوراسیا آنکارا 2

شهربازی چهار فصل واندرلند اوراسیا

شهربازی آنکارا مساحتی در حدود صد هزار متر مربع از مساحت کل شهربازی واندرلند آنکارا را تشکیل می دهد که به صورت سرپوشیده می باشد. سرپوشیده بودن آن سبب می شود این شهربازی بر خلاف اکثر شهربازی های موجود در دنیا که تنها برای فصل های خاصی چون فصل بهار و یا تابستان تعبیه شده اند محدود نباشد. مابقی این مساحت یعنی یک میلیون و دویست هزار متر مربع دیگر به صورت روباز و در فضای باز قرار گرفته شده است.

واندرلند اوراسیا آنکارا 3

هزینه بلیط ورودی آنکاپارک (Ankapark)

بلیط این لونا پارک در سال اول شروع فعالیت ۲۵ لیر برای هر نفر بود. جالب است بدانید با وجود صحبت ها و گزارش هایی که در مورد مسائل ایمنی این شهربازی در آنکارا شنیده می شود، باز هم توریست های زیادی از سراسر جهان به آنجا سفر می کنند. تخمین زده شده که شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا هر سال ۵۰ میلیون لیر درآمد داشته باشد و در اولین سال تأسیس حدود ۵ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب کند.

واندرلند اوراسیا آنکارا 4

قیمت انواع بلیط واندرلند اوراسیا آنکارا در سال ۲۰۲۰

  • کودک تا ۳ سال مجانی
  • خانواده درجه یک شهید مجانی
  • کودک ۳ ساله تا نوجوان ۱۴ ساله ۱۵ لیر
  • هزینه کامل ورودی برای افراد بالای ۱۴ سال ۱۵ لیر
  • طرح بلیط کامل استفاده از مجموعه دستگاه های شهربازی ۷۵ لیر
  • هزینه استفاده از هر دستگاه بین ۴ تا ۲۵ لیر
واندرلند اوراسیا آنکارا 5

هزینه ساخت شهربازی واندرلند اوراسیا

ساخت این پارک بیش از ۵ سال زمان برده و حدود ۱/۴میلیارد لیر هزینه در بر داشته است.

واندرلند اوراسیا آنکارا 6

ساعات بازدید و امکانات تفریحی واندرلند اوراسیا

در شهر بازی آنکارا علاوه بر این امکانات تفریحی، می توانید از امکانات رفاهی چون رستوران های پرطرفدار آنکارا، کافه های سنتی و مدرن و پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا و همچنین امکانات حمل و نقل به بخش های متفاوت شهربازی بهره مند شوند. همچنین توصیه می کنیم بعد از بازدید از آنکاپارک به تله کابین بزرگ آنکارا هم سری بزنید. اگر قصد دیدن آنکاپارک را دارید هنگام ورود به آنکاپارک به طور قطع از امکانات تفریحی و رفاهی متعددی که در این شهربازی در اختیار افراد قرار می گیرد متعجب و حیرت زده خواهید شد. ساعات بازدید از مجموعه واندرلند اوراسیا (آنکاپارک) همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می باشد.

واندرلند اوراسیا آنکارا 7

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان 118 ترکیه شماره واتساپ خود را وارد کنید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک گذاری این مطلب

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید:

اگر نظر و یا تجربه ای در مورد موضوع این مقاله دارید، لطفا با همه به اشتراک بگذارید.


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  عمارت آتاتورک ترابزون

لطفا پیش از تماس با ما این موارد را در نظر بگیرید:

  1. با این شماره تنها جهت خرید و اجاره ملک در ترکیه تماس بگیرید. 
  2. امکان پاسخگویی در روزهای یکشنبه وجود ندارد.
  3. لطفا پیغام خود را به صورت متن یا پیام صوتی ارسال نمایید و از تماس صوتی خودداری کنید.
  4. این خانه ممکن است به فروش رفته و یا اجاره داده شده باشد، اما موارد مشابه همواره موجود است.
  5. ما در استانبول اروپایی، شهر آلانیا و آنتالیا فعال هستیم.

دریافت مشاوره حقوقی اختصاصی

در صورتیکه تمایل به دریافت مشاوره حقوقی اختصاصی توسط وکیل مجموعه ما دارید، می توانید از طریق لینک زیر وارد واتساپ شده و وقت مشاوره دریافت نمایید. 

×