Skip to content

اسباب بازی پیلسان از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه

اسباب بازی پیلسان از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه 12

کارخانه بزرگ اسباب بازی پیلسان

یکی از بزرگترین مسائل در صنعت کشورها، داشتن کارخانه ها و تولیدی های منحصربفرد است. کشور ترکیه نیز در زمینه های مختلف دارای کارخانه ها و شرکت های بسیار بزرگ و مشهوری مانند شرکت نظامی آسلسان، شرکت کاله ترکیه و… است. یکی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان ترکیه نیز اسباب بازی پیلسان (Pilsan) است که دارای فروش جهانی و کالاهایی بسیار با کیفیت است. در این مقاله نیز این تولید کننده بزرگ را معرفی خواهیم کرد.

اسباب بازی پیلسان از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه 1

تاریخچه اسباب بازی پیلسان

کارخانه اسباب بازی پیلسان در سالهای حدود ۱۹۴۰ توسط یعقوب چتینالپ (Yakup Çetinalp) شروع به کار کرد. اولین محصول تولیدی این کارخانه که در ‌آن زمان کارگاهی بسیار کوچک بود، سربازهای پلاستیکی بود که با قالب های دستی و دستگاه هایی قدیمی توسط یعقوب چتینالپ و پسرش ساخته شد. می توان گفت این اسباب بازی ها اولین اسباب بازی های ساخته شده در ترکیه بودند.

این کارگاه کوچک با فروش نسبتا خوب خود در سال ۱۹۷۰ اولین مجوز فعالیت کارخانه ای خود را دریافت می کند و با نام «آفاجانلار» کار خود را شروع می کند. سپس پس از پیشرفت های بسیار زیاد در این زمینه، در سال ۱۹۸۰ این کارخانه به اسباب بازی پیلسان تغییر نام پیدا کرده  و شروع به فعالیت های بین المللی نیز می کند. سپس در سال ۱۹۹۴ اولین اسباب بازی هایی که با باتری کار می کردند در ترکیه و در کارخانه اسباب بازی پیلسان تولید شدند.

اسباب بازی پیلسان از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه 2

هم اکنون نیز پس از گذشت حدود ۸۰ سال از اولین روز شروع کار اسباب بازی پیلسان، این کارخانه در محیطی به اندازه ۲۰۰۰۰۰ متر مربع در حال تولید بهترین اسباب بازی ها بوسیله آخرین تکنولوژی های موجود در جهان است. این کارخانه هم اکنون توسط پسر یعقوب چتینالپ یعنی حسن فاروق چتینالپ مدیریت می شود.

فروشگاه های اسباب بازی پیلسان

شرکت اسباب بازی پیلسان در بسیاری از فروشگاه های بزرگ ترکیه مانند فروشگاه زنجیره ای میگروس، فروشگاه های کارفورسا (Carrefour SA)، فروشگاه های بیم ترکیه و حتی در فروشگاه های آنلاین بسیار مشهوری مانند آمازون ترکیه (Amazon Türkiye) و یا ترندیول (Trendyol) در حال فروش محصولات خود هستند. همچنین بسیاری از فروشگاه های معتبر در بسیاری از کشورهای جهان بخصوص اروپا، در حال فروش محصولات اسباب بازی پیلسان هستند که نشانه کیفیت و قدرت محصولات این کارخانه است.

اسباب بازی پیلسان از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه 3

برترین محصولات تولیدی اسباب بازی پیلسان

کارخانه پیلسان هم اکنون در حال تولید بیش از ۱۰۰ نوع اسباب بازی مختلف است که بیشتر آنها محصولاتی منحصربفرد و تنظیم شده با نیازمندی ها و شرایط کودکان کنونی هستند. در زیر مشهورترین محصولات اسباب بازی پیلسان توضیح داده شده است:

  بهترین مدارس فوتبال ترکیه

ماشین های شارژی

یکی از برترین محصولات اسباب بازی پیلسان ماشین های شارژی برای کودکان است. این ماشین های کوچک که توسط کودکان ۵ تا ۱۰ ساله استفاده می شوند دارای امکانی همچون فرمان و ترمز هستند و جزو محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان به شمار می روند.

ماشین های پدالی

این نوع اسباب بازی ها که نیز برای کودکان ۵ تا ۱۰ مناسب هستند، همانند همان ماشین های برقی با این تفاوت هستند که به جای باتری در آنها از پدال استفاده می شود.

بازی های فکری و ورزشی

این نوع اسباب بازی ها که بیشتر آنها برای کودکان ۳ تا ۱۰ سال طراحی شده اند، اسباب بازی هایی مانند ابزار آلات پلاستیکی، تخته سفید، بازی های فکری و… هستند و علاوه بر سرگرمی برای آموزش کودکان نیز مناسب هستند.

دوچرخه های پلاستیکی

این دوچرخه ها که برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال طراحی شده اند، دارای انواع مختلف اندازه ها هستند و جزو یکی از پرفروشترین محصولات اسباب بازی پیلسان به شمار می روند و در بسیاری از نقاط جهان به فروش می رسند.

اسباب بازی پیلسان از بزرگترین تولیدکنندگان ترکیه 4

سایر محصولات اسباب بازی پیلسان

محصولات دیگری نیز مانند توپ های پلاستیکی، اسباب بازی های تابستانی و اسباب بازی های مخصوص نوزادان نیز جزو محصولات تولیدی پیلسان هستند که هر کدام از آنها با توجه به رده سنی کودکان دارای طراحی های خاص خود هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان 118 ترکیه شماره واتساپ خود را وارد کنید

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اشتراک گذاری این مطلب

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید:

اگر نظر و یا تجربه ای در مورد موضوع این مقاله دارید، لطفا با همه به اشتراک بگذارید.


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  شرکت های بیمه درمانی در ترکیه

لطفا پیش از تماس با ما این موارد را در نظر بگیرید:

  1. با این شماره تنها جهت خرید و اجاره ملک در ترکیه تماس بگیرید. 
  2. امکان پاسخگویی در روزهای یکشنبه وجود ندارد.
  3. لطفا پیغام خود را به صورت متن یا پیام صوتی ارسال نمایید و از تماس صوتی خودداری کنید.
  4. این خانه ممکن است به فروش رفته و یا اجاره داده شده باشد، اما موارد مشابه همواره موجود است.
  5. ما در استانبول اروپایی، شهر آلانیا و آنتالیا فعال هستیم.

دریافت مشاوره حقوقی اختصاصی

در صورتیکه تمایل به دریافت مشاوره حقوقی اختصاصی توسط وکیل مجموعه ما دارید، می توانید از طریق لینک زیر وارد واتساپ شده و وقت مشاوره دریافت نمایید. 

×